021 - 65536452 09129280199
0
021 - 65524479 09129280199
×

لوستر سقفی مدرن 33644 سایز 90*70


  • 0تومان



Shipped ارسال امن و بيمه شده به سراسر كشور
Shipped free icon تضمين ضمانت اصالت كالا
Shipped free icon پرداخت در محل ويژه تهران و كرج

لوستر سقفی مدرن 33644 از مدل های بسیار شیک و تولید شده در لوستر سنتر است که در تولید آن از باکیفیت ترین و بروزترین قطعات استفاده میگردد و علاوه بر سایز 90 در 70 که در تصویر بالا مشاهده میشود در سایزهای دیگر نیز بصورت سفارشی تولید میگردد .
جنس صفحه این محصول از استیل درجه یک و ضد زنگ میباشد که از کیفیت و استحکام بسیار بالایی برخوردار است و در هر نوع شرایط آب و هوایی در برابر رطوبت و دیگر عوامل محیطی کاملا ایمن بوده و از 5 سال ضمانت عدم زنگ زدگی و تغییر رنگ برخوردار است که خود گویای کیفیت بسیار بالای آن میباشد .
نوع لامپ های این محصول از نوع اس ام دی است که در دو شکل سکه ای و نواری بر روی صفحه استیل و داخل حلقه های لوستر نصب شده اند و از دو نور آفتابی و مهتابی بهره میبرند که هم بصورت جداگانه و هم بصورت ترکیبی از هر دو نور میتوان استفاده کرد و نور لوستر را مطابق میل خود زیاد و کم نمود .
کریستال های این محصول از نوع سوپر کریستال و به رنگ سفید است که از بهترین و شفاف ترین نوع کریستال در تولید لوسترهای سقفی کریستالی میباشد و با گذشت زمان به هیچ عنوان از شفافیت و کیفیت آن کاسته نشده و بصورت همیشگی جلا و شفافیت خود دا حفظ میکند .
کنترل این محصول 4 کانال میباشد که در حالت اول لامپ های سکه ای روی صفحه استیل روشن میشوند،در حالت دوم لامپ های مهتابی حلقه ها،در حالت سوم لامپ های آفتابی حلقه ها و در حالت چهارم تمامی نور لوستر بصورت ترکیبی با هم روشن میشوند .
در تولید این محصول هیچ گونه محدودیتی از نظر شکل بدنه و سایز آن وجود ندارد و بصورت سفارشی در ابعاد و ارتفاع های مختلف تولید شده و بصورت رایگان به سراسر کشور ارسال میگردد .

نظر بدهید

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
    بد           خوب
کد امنیتی
خصوصیات محصول
ارتفاع محصول 30 سانتی متر
جنس محصول بدنه از استیل درجه یک و ضد زنگ و کریستال های مستطیل شکل حلقه ها از نوع 5 سانتی و سوپرکریستال میباشند .
نوع لامپ لامپ های سکه ای و خطی داخل صفحه و حلقه های لوستر اس ام دی هستند که از نور بسیار زیاد و مصرف بسیار پایینی برخوردار هستند
ابعاد محصول طول صفحه لوستر 90 و عرض آن 70 سانتی متر است
میزان روشنایی 45 الی 50 متر مربع
موارد استفاده سالن-پذیرایی و ....
ضمانت محصول 5 سال ضمانت بدنه استیل و 2 سال ضمانت لوازم برقی
کنترل دارد کنترل 4 کانال دارد
تولید ایران - لوستر سنتر
رنگ صفحه لوستر استیل