021 - 65536452 09129280199
0
021 - 65524479 09129280199
×

شیوه‌های پرداخت

با این سرویس شما میتوانید مبلغ سفارشات خود را بصورت آنلاین پرداخت نمایید و سفارش خود را ثبت کنید . مزیت این نوع پرداخت نسبت به سایر شیوه های پرداخت در این است که تمامی سفارشاتی که درفروشگاه لوستر سنتر بصورت آنلاین پرداخت می شوند بصورت خودکار مراحل اداری خود را طی می کنند و فقط قبل از ارسال با مشتری تماس گرفته می شود تا اطلاعات ارسال توسط مشتری تایید گردد .

پرداخت بصورت کارت به کارت یا واریز به حساب :

در این روش بعد از اینکه شما عزیزان پیش فاکتور را دریافت کردید و آنرا به تایید رساندید شما باید مبلغ سفارش خود را به حساب بانکی فروشگاه لوستر سنتر واریز نمایید . بدیهی است که این شیوه پرداخت نیازمند تایید کارشناسان فروش و واحد حسابداری فروشگاه می باشد و حتما باید در زمان اداری فروشگاه به تایید برسد . بدین معنی که سفارش شما تا زمان تایید نهایی معلق خواهد ماند و شما باید منتظر تماس کارشناسان ما باشیدو اگر چنانچه کارشناسان ما با شما تماس نگرفتند به این معنی می باشد که یا مبلغ شما واریز نشده یا بدلیل شلوغی کار دیر تماس خواهند گرفت حال اگر نگران هستید می توانید با فروشگاه تماس بگیرید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

پرداخت همزمان با تحویل کالا :

این شیوه پرداخت مختص شهر تهران ( مناطق 22 گانه ) و کرج است و مشتریان میتوانند با انتخاب این گزینه هنگام تحویل گرفتن سفارش در محل تحویل انتخابی ، مبلغ فاکتور را پرداخت نمایند .

لطفا توجه نمایید برخی از لوستر ها و چراغهای آویز سفارشی می باشند و نیاز به زمان برای تولید دارند بدیهی است برای این لوسترها مشتری می بایست حداقل 40 درصد مبلغ سفارش را به صورت پیش پرداخت واریز نمایند.

قابل ذکر است مبالغ محصولات و جمع کل فاکتور بیش از 5 میلیون تومان باید 60 درصد مبلغ واریز شود

برای پرداخت اینترنتی شما به چه اطلاعاتی نیاز دارید و به چه نکاتی باید توجه کنید؟

شماره کارت (شماره 16 رقمی روی عابر بانک ) رمز دوم کارت (برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلا رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید. برای فعال‌کردن رمز خرید اینترنتی، می‏‌توانید به دستگاه خودپرداز بانک صادرکننده کارت خود مراجعه، کارت خود را وارد کرده و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. سپس، در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را انتخاب کنید. CCV2 ( یک کد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی کاربرد دارد ) تاریخ انقضاء (تاریخ انقضا کارت‌ بانکی روی آن حک شده است. اگر روی کارت شما تاریخ انقضا وجود ندارد، می‏‌توانید از عدد ۱۲ به جای ماه و از ۹۹ به جای سال انقضای کارت استفاده کنید.)