021 - 65536452 09129280199
0
021 - 65524479 09129280199
×

لوستر سقفی مدرن 33789


  • 7,560,000تومان


Shipped ارسال امن و بيمه شده به سراسر كشور
Shipped free icon تضمين ضمانت اصالت كالا
Shipped free icon پرداخت در محل ويژه تهران و كرج

لوستر سقفی 33789 از مدل های تولیدی در لوستر سنتر میباشد که شکل بدنه لوستر مربع است و در زیر آن 5 عدد مربع کریستالی قرار گرفته است که هماهنگی صفحه و حلقه ها نظم و زیبایی دو چندانی به لوستر بخشیده است .این محصول علاوه بر سایز 60 که تصویر آن در بالا مشاهده میشود در سایزهای70-80 و 100 سانتی متر نیز بصورت سفارشی تولید میگردد .
جنس صفحه این محصول از استیل درجه یک و ضد زنگ میباشد که از ضخامت و استحکام بسیار بالایی برخوردار است که باعث میگردد هیچ گونه فشاری از بابت وزن کریستال های لوستر به آن وارد نشود و همچین به دلیل ضد زنگ بودن ، در هر شرایط آب و هوایی در مقابل رطوبت و دیگر عوامل محیطی کاملا ایمن بوده و 5 سال ضمانت خود گویای کیفیت بسیار بالای آن میباشد .
لامپ های بکار رفته در این محصول از نوع اس ام دی است که علاوه بر نور بسیار بالایی که دارند از مصرف برق بسیار ناچیز و کمی بهره میبرند و در دوشکل سکه ای و خطی بر روی صفحه استیل و داخل حلقه های کریستالی نصب میشوند و نورهای آفتابی و مهتابی دارند که هم بصورت جداگانه و هم بصورت ترکیبی میتوان از هر دو نور استفاده کرده و روشنایی بسیار خوبی را در محیط پدید آورد .

کریستال های این محصول از نوع سوپر کریستال و به رنگ سفید و شفاف میباشد که از خوش تراش ترین و شفاف ترین نوع و ازنوع کریستال  مربع در تولید لوسترهای کریستالی هستند و با گذشت زمان به هیچ عنوان از شفافیت و جلای آن کاسته نشده وبا درخشندگی بسیار خوبی که دارند پخش نور بی نظیری را به محیط میبخشند .
کنترل لوستر 
33789 ، چهار کانال میباشد که در حالت اول لامپ های اس ام دی سکه ای بر روی صفحه استیل ، در حالت دوم نور مهتابی مربع ها ، در حالت سوم نور آفتابی مربع ها و در حالت چهارم کلیه نورهای لوستر بصورت ترکیبی با هم خاموش و روشن میشوند 

نظر بدهید

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
    بد           خوب
کد امنیتی
خصوصیات محصول
ارتفاع محصول 15 سانتی متر
جنس محصول بدنه از استیل درجه یک و ضد زنگ و حلقه ها از کریستال درجه یک میباشند
نوع لامپ لامپ های فوق کم مصرف اس ام دی که بر روی محصول نصب هستند
ابعاد محصول طول و عرض صفحه استیل 60 در 60 میباشد
میزان روشنایی 25 متر مربع
موارد استفاده سالن-پذیرایی و ....
ضمانت محصول 5 سال ضمانت بدنه و 1سال ضمانت کلیه لوازم برقی
کنترل دارد دارد